Tuesday, October 19, 2010

BULAN YANG MEMENATKAN!!!!!




aku tak taw knpa aku rasa bulan ni yang bikin aku jadi tension n cepat marah...dalam bulan ni jak aku terlibat dengan acara2 yang membuwat aku kna byk kali PONTENG KULIAH!!!! bukan ponteng tpi xmasuk kuliah tpi dengan pengecualiaan...mana dengan assignment aku yang belambak....lagi..cbuk dengan outing p aktiviti kat luar seperti 1 institut kerajaan..dengan latihan gimnas...
Yang bwt aku tmbh bengang ni adalah juga 1 hmba Tuhan ni yang bikin sakit aty aku....cbuk jak nak dominasi semua aktiviti yang dianjurkan..ko ingat ko bek sangat!!!!!eh cermin diri dulu n tengok cermin 2 aku rasa pecah 2....ko taw kha klau ko BALIMPAS DAPAN KADIAKU KO BIKIN ATY AKU PANAS JO!!!!
cbuk sgt nk jadi ketuakan bha AGATAH KO JADI PM LAU KO NK!!!!F**K BTUL....sori tpi ko punya perangai nda terkena di aty aku ni..hahaha...sori 2 say ko bikin aku nk muntah...meluat..hahahahaha
ok..jadi pikir la sendiri ada mata lihat ada hati rasa ada otak PIKIR!!!!!