Thursday, October 21, 2010

kisah hidup..seorang insan...

aku azrie dan selama ini aku tak pernah becinta macam skng nk taw kenapa..ini kali pertama aku jumpa wanita yg aku cinta n bejaya mengubah cara percintaanku,dari maen2 ke serius..n aku ada pikirkan tntang rumahtngga kami...peristiwa tadi mengingat kan aku pada sesuatu...tadi kat kampus kami adakan pameran dan menjemput kanak2 dari tadika...n aku tertarik dengan seorang kanak2,nak taw knpa sbb dulu waktu kecil2 aku seperti dya..kanak2 laen bermain dgn girang tpi kami(aku dan kanak2 tu)hnya menangis...ya aku menangis seperti budak td..kerna aku miskin dan xda rakan2 yg nk bermain denganku...dan itu yang wat aku lurus bendul n rendah diri..sebak aku tgk keadaan dya  td..
kerana itu aku bercinta kerna ingin mendapatkan kawan2,aku nak dkenali...aku bercinta kerna ingin berkenalan dengan rakan2 ex2 aku dulu..ahaha..kalau ingat memang lucu juga...mcm mna muka mcam aku ada org yg nk..hahaha.....tpi bila aku berhubung dengan dya kali pertama aku dapat rasakan cinta aku hnya untuknya..walaupun hanya beberapa kali jak kami sms...dan ya aku byk berubah kerana dya...nak taw kenapa...kerana aku cinta dya,aku cinta kamu syg....aku tak bisa hidup tanpa kamu..!!!!!ingatkan aku kisah kita sayang....