Monday, January 3, 2011

Bulan yg malang!!!

salam,sudah lama agaknya tak post kat blog aku ni,sejak final exam tahun lepas....tapi xpa hari ni aku post juga,tahun baru 2011 sudah tiba dan selamat tahun baru aku ucapkan..dalam kesibukan sambutan tahun baru ni dan kuliah...ntah kenapa aku rasakan pada bulan ni nasib aku asyik malang jak.....terbabit dengan pelbagai masalah,hari ni aku di lantik sebagai ketua kelas...mulanya memanglah xnk tapi apabila mengingatkan kata-kata lecture aku....aku mulai sedar dan menganggap ini sebagai cabaran dan juga usaha aku untuk menjadi guru yang baik kelak....dan aku akan belajar semua perkara untuk mengurus kelas melalui mantan ketua kelas sem yang lepas...lagipun dia baik orangnya jadi xjadi masalah pada untuk aku menimba ilmu daripada dia....aku akhiri post  ni dengan ucapan SELAMAT TAHUN BARU!!!!!!

"Ikut hati mati,ikut rasa binasa"
renungkan bersama.....:)