Monday, January 24, 2011

Doktor Saya Minta Maaf...XD

salam....hehe..pelikkan tajuk post aku....hahaha..xdalah sepatutnya aku kena pergi klinik hari ini kerana ada temu janji ngan Dr untuk check darah aku....bukan apa aku malas la nak jalan lagi pun aku nak masuk kelas,sori erk Dr bukan apa cuma aku rasa dha sihat sangat dha ni lepas lari hampir 7 pusingan padang...hahaha...kan tadi subjek aku pj balapan jadi apa lagi memang mandi peluh la aku....lagipun hari jumaat tu memang la darah aku atas normal dan hari sabtu tu atas normal juga tapi kan dha turun tu jadi untuk hari ini,aku bangun pagi tadi rasa demam aku dha xda cuma selesema ni jak yang belum sembuh...jadi sekali lagi...sori erk...hahaha XD semoga hari esok aku akan menjadi lebih sihat dan sihat seperti sediakala...~amin....

amalkan gaya hidup sihat.....:)