Tuesday, July 5, 2011

Kerja2 bersama rakan daN KelasKU...

Salam semua…hihihi…
Lama juga lar kan??aku tak post kat blog ni..ada 2 ker 3 hari juga..hahahaha
Ok..sepanjang minggu yang belum habis ni….banyak lar yang aku buat..hahaha..nak tgk tak???
Ok kalau macam tuh korang tgk pic kat bawah ni…


hah yang ni aku dan mantee aku buka gerai jualan..untuk apa???untuk pelancaran bulan membaca...untuk pengetahuan mantee aku kat sini yang baju putih tuh..onic namanya,yang ni sebelum roti2 ni di susun oleh rakan aku...hihii..kenangan indah ni...


hah..yang ni selepas kawan aku susun...nak taw ni roti apa...yang kat dalam pic ni roti cheese dan roti sosej..ada lagi 1 jenis roti tapi dha sold out..best bro!!!


inilah mantee aku,kecil molek jak orangnya......such a good person dan erm apa lagi ah...comel dan baik semua adalah....n nak taw banyak peminat ni..hahaha....


huh..yang ni rakan2 yang turut membantu pada hari tersebut...


Dan untuk pengetahuan korang juga..mulai minggu ni kelas aku dha ditukaarkan ke kelas yang baru..ok lar..hahaha...


ni lar wajah kelas baru aku...sewaktu bersama puan Raja Rajeswari...pensyarah kami...hihii...


ni muka classmate aku @ roomate aku..hahaha muka ni menunjukkan betapa seriusnya beliau belajar..hahaha
serius sangatkan???

ok tuh jak untuk kali ini...lain kali kalau ada cerita hangat n aktiviti terbaru...aku khabaq k...

salam..Enjoy!!!!