Sunday, October 9, 2011

Stress...stressssssss dan makan!!!!!!

Salam bro n sis semua....
sejak ramadhan ary tu kot??? aku tak sentuh lagi blog aku ni..so,hari ni aku sentuh cikit jak k....
nak cerita pasal perkara yang buat aku macam ermmm....ahmmmmm....hehehehe faham-faham jak la ya...

pertamanya...benda yang buat aku ermmmm adalah...

assignment!!!!! pergh naik berbulu telinga aku bila lect bagi taklimat pasal benda ni...

tapi alhamdulillah cuma tinggal 1 jak lagi yang kena hantar...

seterusnya....
hah!!!yang ni adalah tugasan yang baru jak selesai minggu ni...
kena buat pameran pula n tugas aku satu daripadanya adalah buat banner ni...

tapi kira berbaloi juga lar buat pameran ni sebab hasil karya aku juga dipilih untuk bahan pameran kali ini...
tengok bawah...

ini lar hasil karya aku...anyaman kelarai berhati..hasil kerjasama berkumpulan dengan kawan aku Patrick...

Dan......
penderitaan aku terlerai seketika dengan adanya jamuan makan malam perdana 
kampus aku...pergh boleh lar tapi aku takda pic waktu makan...

yang ni sebelum masuk dewan makan....hehee jadi model dulu...

mari bergila dengan rakan-rakan hahahaha....
p/s depan pintu ok...hahahaa


dan yang ni...selepas habis jamuan makan malam tersebut...
waktu ni,hujan renyai-renyai n balik terus rasa macam nk demam =.="

itu jak dari aku untuk kali ini,dari penat kerja ker penat makan...
so that's all for today..hehehee

Cikgu Azrie

salam buat semua dari seorang cikgu yang baru belajar... :D