Sunday, November 6, 2011

Dulu dan Kini...

salam semua...
hihihi..macam ramai jer yang  baca blog aku ni kan??

baiklah tengah malam yang hening ini...saat petir sabung menyabung di dada langit..
saat mata belum terkulai layu..
hahaha...tiba-tiba datang pula rindu dengan kawan-kawan 
sekolah dan tempat  kerja dulu..hahaha

tapi....

malam ni bukan tuh yang aku nak cakap..
tuh intro jak lar..rilek ok??
hahaha....

baiklah...banyak benda sebenarnya yang telah berlaku pada aku..
dulu dan kini..
transformasi lar kata kan...hahaha
ala macam mubee transformer tuh..

hehehe...jadi untuk kali ini, aku just bagi tgk gmbar aku dulu dan kini jak k..

dulu-dulu. . . 

yang ni.. aku tak tau kurun ke berapa aku ambik pic ni..hahaha

hah!!!yang ni aku form 5...nerd siot!!!
bersama classmate


yang ni pula masa aku kerja dulu...lepas SPM...
(sila abaikan gambar hati tersebut=.=") 
hahaha..
p/s : panjangnya rambut....adui,baru perasan....


Sekarang/Kini....


ada kesedaran sudah....hahaha


kadang-kadang datang gila...hahaha
(ok..saya mengaku saya minat k-pop style=.=)


dan bila aku serius???aku pun tak tahu...

tuh jak untuk entry kali ini....
dari dulu...sebagai pelajar dan pekerja..

dan kini..
sebagai guru pelatih di Institut Pendidikan Guru....
aku serius dengan kerjaya masa depan aku...

hehehe...
semoga anda pun begitu...

salam......