Friday, November 4, 2011

Hujung Minggu...Elaun..dan Mood Study..

salam semua...
hehehe...hari ini cuti!!!!yahoo!!!
dan aku hepi sebab cuti..
yala manusia mana yang tidak gembira kan bila cuti lagi-lagi bila besuk..
Hari Raya Aidiladha...
yup..Hari Raya Qurban..


dan buat pertama kalinya aku..
berada di perantauan jauh dari keluarga...
huhu..pengorbanan tuh...

Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha!!!

Elaun

percaya atau tidak?? duit aku sekarang ada mcm gambar kat bawah ni...hihii


hahaha..xdala
cuma nak jadikan tajuk kecik jer...
elaun yang aku dan rakan-rakan tunggu baru jak masuk kelmarin..
pergh..syukur sangat-sangat kerana masuk juga akhirnya..
kalau tak macam mana aku nak hidup
kat perantauan ni kalau tak ada duit..

Mood Exam

hahaha...."dengan rasminya diumumkan..
bahawa Cikgu Azrie tidak dapat menumpukan sepenuh perhatian 
untuk mengambil peperiksaan yang tidak lama lagi..."

hahaha...tak da lar,memandangkan aku ni jenis yang kalau study
last minit punya jenis...so,itulah lar yang terjadi ketika ini..
masih tidak dapat menumpukan perhatian sikit jak la..hoho
tapi....akan  cuba memberikan sepenuh perhatian...
pegang pada kata-kata aku...

Always Believe In Yourself!!!!

tuh jak untuk kali ini...hehehe
untuk exam nanti wish me luck...ok??
Hepi Holiday...jangan lupa untuk Study ok??

bye3x.... :)