Wednesday, February 13, 2013

#UEFA PAGI ESOK




Assalamualaikum....blog ni dah ber-sawang (lama tak update), hari ini aku update special punya sebab pagi esok game epic bagi aku dengan perlawanan antara Manchester United (kelab kegemaran aku) menentang Real Madrid. Owh ya lupa nak mention yang blog ni layout baru ya hahaha saja nak bagitau, almaklumlah kerja jam 4 pagi tadi hahaha..

Back to business, kenapa aku kata game ni epic???bukan hanya kerana semasa proses cabut undi yang dilakukan hari itu yang menampakkan keghairahan setiap wakil pasukan yang terlibat untuk melihat game ni...seriously, aku tengok live kot masa tuh and bila diumumkan manchester united will play against real madrid, bunyi dalam dewan tuh like UuuuuUUUuuuuuuhhhhHHHH..faham apa saya maksudkan haha..

Selain tuh, apa yang best pasal game awal pagi esok ni adalah kerana Manchester United akan menentang bekas ahli pasukan mereka...

(Once a Red, Always a Red)

Cristiano Ronaldo (CR7),merupakan Pemain legend Manchester United..antara pemain yang membawa Manchester United untuk merangkul Kejuaraan Liga-liga Eropah pada tahun 2008..dan untuk perlawanan pagi nanti, kalau dilihat pada prestasi masa kini, CR7 top form kot...hahaha tapi tak perlu risau sebab....






Bagi mana-mana pengulas sukan, Manchester United memiliki barisan serangan yang terkuat di EPL, dengan pembelian Robin Van Persie dan bergandingan dengan barisan serangan yang lain Wayne Rooney, Chicharito dan Welbeck...

So??apa pun keputusan esok pagi, may the best team win....post ni berat ke arah Manchester United kan??Perasan??sebab Im a Red..GGMU, untuk fan Real Madrid jangan risau, cuba cari blogger yang fan Real Madrid ok??jangan terasa hati, yang penting sukan adalah untuk semua, bola itu sejagat...

akhir kata, selamat menonton perlawanan pagi esok...


p/s : semua gambar atas ihsan encik google.. :)