Sunday, January 30, 2011

Hari minggu ku.....

salam...hari ni hari ahad kan?macam besa aku akan membuka mataku pada jam 10.30 pagi...dan berbeza pada hari ini aku sangkakan yang pagi tadi waktu aku bangun masih subuh...rupanya...OMG...hari HUJAN LAH!!!!!!!hahaha...dan seperti biasa juga bangun dari tido aku akan senamkan mata aku dengan memandang ke arah monitor komputer riba ku..haahaha,dan membuka laman sesawang bertulis FB..itulah rutin harian aku..lebih kurang 20-30 minit....aku berada didepan monitor...tuala aku capai untuk terus mengerjakan tugasku seterusnya...iaitu mandila....hehe....guest what?dem....hujan xhenti lae...dha jam 12 tgh hari....dan hujan berlanjutan sampai ke petang,dan lebih kurang jam 5 macam 2 aku pun ajak la kengkawan yang menjadi penunggu tetap Ib ni...kan suma blik cuti CNY ni jadi yang masih tinggal ni cumala...pelajar sabah n sarawak jak...jadi aku ajak la dorang ni pergi main bola tampar...adalah dalam 6 orang lelaki yang ikut aku main tadi pastu dalam main2 tu ada jugak la..pempuan yang join kami maen bola tampar dalam hujan...n hari ni memang best sangat...sebab kitaorang main dalam hujan...best lar...macam budak2 pula kami...by the way...itulah yang aku lakukan pada hari yang indah ini....hahaha..walaupun hujan tapi aku tetap hepi kerana ada kengkawan yang menyinari hari aku....tQ semuanya...wasalam....