Friday, February 4, 2011

Ini nasihat Bukan SINDIRAN!!!!

salam...hehe!!!maaf tajuk hari ni agak ganas sikit...sekian lama tak update blog ni atas sebab2 yang munasabah..hahah...termasuk tiada line ya...hehehe..sepanjang minggu ni setiap hari aku memang akan turun bermain bola tampar bersama rakan2 disebelah petang...dan sukan bola tampar adalah antara sukan yang aku amat minati...sebenarnya kalau nak disesuaikan dengan tajuk post aku hari ini memang sangat padan...setiap hari aku bermain bola tampar,dan setiap hari juga aku melihat bermacam-macam karenah manusia jika bersukan...yang aku tak dapat nak tahan tu apabila melihat hamba tuhan itu memperlihatkan kelemahan dirinya sendiri,dalam bersukan kita perlu ada semangat kesukanan dan semangat berpasukan. kita main dalam satu pasukan jadi tidak perlulah kita menimbulkan isu2 yang membolehkan pasukan kita kalah...ataupun melakukan perkara2 yang boleh menjatuhkan airmuka kita sendiri,aku cakap ni bukan nak mengumpatkah apa ka...tapi ingin menyedarkan sapa-sapa yang membaca post ni..jika perangai 2 ada pada korang cepat2 la berubah kerana banyak yang xsuka dengan perangai korang 2 ya....semoga post ni dapat memberikan pengajaran kepada kamu semua...sekian wasalam