Monday, February 14, 2011

S.I.B.U.K!!!!!!!

salam semua...maaf dha lama tak update blog,hihi bukan apa cuma alasannya adalah tajuk diatas...:) dha lama tak update blog adalah disebabkan aku cibuk sangat pada minggu lepas...iaitu selepas sahaja aku balik daripada cuti CNY yang lepas..mana taknya kalau dha kena siapkan persediaan untuk pertandingan yang kelab aku anjurkan...kemudian,aku juga cibuk dengan tugasan-tugasan yang diberikan semasa dalam kelas jadi membuatkan minggu aku sangat tension dan sarat dengan kerja...satu hal lagi apabila aku masuk ke persatuan PRS ipG pergh..sekali taklimat aku rasa mcam nak keluar dari persatuan tu jak...bukan apa malas lah nak ikut dya punya kem..hihihi(sori ah aku ni malas sikit kalau pasal camping). Pada hari sabtu yang lepas pula telah diadakan la pertandingan yang aku katakan tadi n alhamdulillah semua berjalan lancar cuma sedikit masalah 2 dapatlah kami semua AJk selesaikan..n memang best kalau ada peluang lagi memang aku nak anjurkan lagi pertandingan 2....tapi yang kurang menyenangkan apabila dalam pertandingan 2 aku menyertai kumpulan kelas lain dan ahli kelas aku seperti tidak menyenangi perbuatan aku itu tpi aku dha jelaskan kepada mereka hari ini...dan sebenarnya apa yang berlaku adalah diluar dugaan aku...jadi semua dha ok...dan aku dha kurang cikit cibuk dan harap2 minggu ni aku tak cibuk macam minggu lepas ya???hahaha...sekian..wasalam...