Sunday, February 20, 2011

Diantara kalian~aku bukan siapa-siapa...

Kuakui ku sangat2 menginginkanmu...
(awak saya cintakan awak sangat...saya nak kahwen ngan awak jak..hihihi :) )

tapi kini ku sadar ku di antara kalian
aku tak mengerti
ini semua harus terjadi
(awak...kenapa ini semmua perlu terjadi..cinta saya tulus taw...tapi saya pandang kat kiri ada awak...awak senyum. :) pastu saya pandang kat kanan saya tengok family awak...kenapa family awak mcm xsuka kat saya...saya ada wat salah ke?)


kuakui ku sangat sangat mengharapkanmu
tapi kini ku sadar ku tak akan bisa
aku tak mengerti
ini semua harus terjadi

(awak...saya syg kat awak...sumpah!!!:(...syg sgt!!!tapi awak macam mana ngan family awak?..awak baek..awak sangat baek...saya syg kat awak...awak?family? :(  kenapa perlu jadi mcm ni...knpa cinta kita jadi mcm ni?)


lupakan aku kembali padanya
aku bukan siapa-siapa untukmu

(awak...maafkan saya ya...saya terpaksa pergi awak..awak nyawa saya..dan kini saya hidup dalam jasad yang tak bernyawa..:( saya syg awak...tapi saya bukan sapa2 kan kalau dibndingkan ngan famly awak? )


kucintaimu tak berarti bahwa
ku harus memilikimu s’lamanya

(cinta saya biar saya pendam ya??? :( pergilah kepada fmily awak...maafkan saya..saya rela kalau saya sakit dan kecewa tapi saya xnk tgk awak sedih n gaduh ngan family awak kerna saya...awak maafkan saya ya???saya cinta awak sgt tapi xbererti kita kena bersatukan...saya rela lepaskan awak utk lihat awak bhgia..:(...)


kuakui ku sangat sangat menginginkanmu
tapi kini ku sadar ku di antara kalian
aku tak mengerti

(awak...janji ngan saya awak akan jadi anak yg patuh n taat pada org tua ya...dan janji ngan saya jgn penah menangis kerna saya...janji ya...kalau saya xda nnti jan nangis taw..awak xkiut kalau nangis;)
saya syg awak sgt...tapi saya bukan sapa2...saya harap awak hepi n bhgia bila saya xda nnt ya...dan ingat saya selalu ya...lau saya xda nanti awak dengarlah lagu diantara kalian best taw ;) n saya ada dkt dgn awak...awak ingat taw janji awak 2....saya cinta awak hingga akhir hayat saya...;)   )