Friday, February 25, 2011

Kerja!!!!Assignment!!! Dha Byak....

salam...semua hohoho..maaf aku dah lama tak update blog aku ni....bukan apa aku sibuk sikit. Kalau nak dijadikan ceritanya sama macam tajuk aku hari ni memang kena sangat lar...hahaha..:) esok aku ada pertandingan debat ala parlimen(jan silap aku cuma ajk jak k..)n pertandingan 2 akan berterusan hingga ke bulan hadapan. Seterusnya,memandangkan aku ni ketua kelas untuk kelas aku jadi taw lar macam mna cibuknya kalau kat ipgm ni kan???mana dengan projek dan pendidikan luar lagi..ADUYAI!!!!


Dalam minggu ni aku boleh katakan assignment datang mencurah-curah ke ladang gandum..hahahah...nak taw kenapa..pergh!!!!dalam minggu ni assignment aku diberi 1 hari dalam 1 ke 2 assignment...hahaha...tapi aku macam besalar kan...rileks jak bha..nak tgk byk mana assignment yang aku dah dapat?????jap ya...

(jan terpedaya ni cuma sebahagian dan ada lagi yang belum dapat..hahaha)

Nak taw apa aku nak cakap????
Kerja!!!!Assignment!!!!Dha Banyak...aku masih rileks!!!!! hihihi