Tuesday, January 18, 2011

syukur alhamdullilah

salam,alhamdulillah kerna dapat lagi aku post kan cerita aku kat blog ni....aku bersyukur kepada allah swt kerna dengan kurnia-Nya aku masih lagi ada di dunia ini...dan aku bersyukur kerna telah mendapat result exam yang bagi aku cukup baik....ya,kelmarin aku telah mendapat transkrip result exam aku dan keputusan aku berada di luar jangkaan. Bagi aku inilah kali pertama aku mendapat keputusan yang cukup baik bukan kerna apa cuma ketika ini aku sedang menuntut ilmu di ipta...jadi kegembiraan bila mendapat result 2 tidak dapat digambarkan....terima kasih kepada ibubapa ku kerna mendidik aku hingga berjaya ke menara gading ku ini...

hari ini juga merupakan hari yang menggembirakan aku,sejak kebelakangan ini aku sering ditimpa masalah dan begitu juga hubungan ku bersama dia...tapi aku bersabar dan yakin apa yang berlaku semuanya ada hikmahnya...dan hari ini aku gembira apabila dia telah menyanyikan lagu untuk aku dengan memetik gitar...aku amat gembira dan aku harap hubungan ini biarlah berkekalan hingga akhir hayatku~amin...