Tuesday, January 18, 2011

TERKELU AKU...

maafkan aku...
aku bukan siapa-siapa...
aku cuma manusia biasa...
memang khilafku begini...
aku mencintaimu...
begitu besar perasaan ini..
cintaku sekukuh gunung ganang..
cinta dalami umpama dalamnya...
cintaku setinggi langit dan angkasa...

inginku menyatakan ayat itu..
tpi terlalu banyak kenangan...
ku bersamamu...
terlalu dalam cinta ini...
kepadamu bidadariku...
kamu cahaya di dalam hatiku..
kamu yang tercipta untukku...
kenapa perlu kita begini...

aku cinta kamu..
inginku bawa kamu terbang....
meninggalkan semua kekalutan ini..
namun apakan daya..
aku cuma aku..
aku cuma manusia biasa..
aku bukan burung..
yang bebas diudara...
aku cuma aku..
cuma ada cinta dihati...

kelu lidah ini...
tidak boleh berbicara lagi..
kata-kata itu...
tak terlontar pada bibir mungil ini...
hanya kerna kamu...
sayangku....