Friday, March 4, 2011

4 mAc 2011_PeNuh mAkna...

salam hihi......akhirnya hari yang aku tunggu2(xla tunggu sgt hihih)dha pun tiba..nak taw hari apa hari ni???hari ini adalah ulang tahun aku keluar dari rahimm ibuku yang tercinta..tapi nak bagitaw lar aku ni bukan normal sgt lahir mak aku ckp aku ni lahir kena pakai pump sebab lambat kuar jadi kena tarik la...hahaha..


tQ sgt2 kepada kengkwan kawan kat kampus dan juga kat fb..sebab kat kampus tadi aku memang kena serang dengan lagu hari jadi dan kat fb notification aku diserang dengan ucapan hari jadi...terima kasih semuanya...dan yang penting adalah aku masih lagi disini bertahan hngga ke ary ini...dan masih ada kengkawan yang support aku lagi...alhamdullillah....dan dia juga masih ada di sini bersama aku harungi suka dan duka bersama....tQ semua...

by,aZriE_bicaraku ikhlas...(buat dya tQ kerna ucpan ko tepat pada 12 tgh malam..hihi..tQ..)