Saturday, March 5, 2011

kEnANgan aKu dAN AdIK Ku...

salam...

hah!!!nak taw kenapa post aku macam ni....ok macam korang dha taw lar kan,aku punya hari lahir 4 mac dan ada kawan aku ni hari lahir dia...5 mac dan jgn terkejut kerna kami adalah dari kelas yang sama.Maaf saya abg ya...hahahhaXD...

Titisan Ilmu..

4 mac dan 5 mac aku ada aktiviti...dan aktiviti dia adalah titisan ilmu...hihii...best nak taw mlm 2 aku dan semua yang lahir bulan mac kena bagi wish..dan yang paling best bila tarikh 2 betul-betul kena hari lahir aku...so memang aku dicOpkan bUfday bOy lar....hahaha...best giler.....n aku amat terharu sebab ni pertama kali aku kena macam ni.,,hihi..nak tgk pic kami semua di raihkan????ok hahahaXD tgk bawa!!!!
hah??yang ni kitaorng kat tgh...hihi


yang ni kitaorg kat atas pentas..siap dgn nyanyian lagu hari lahir ok...hahhaa


kesimpulannya memang best,aku dan adik aku c patrick memang hepi gila...almaklum la...xpena kan..jadi excited habis...


selepas jak semua aktiviti malam 2 habis kelas aku ada wat perjumpaan katanya  kelas kami ada masalah...aku ok jak la kan...n pastu kami kumpul 1 tmpat terang...(lampu warna hijau)so penolong aku tiba-tiba kata dia xpuas aty dgn aku aku dah anggap ni tahap serius ni....nak taw apa jadi pada aku lepas tu...dgn tiba-tiba serbuk berwarna putih menutupi setiap ruang muka aku..hahaha...BuFDy SuPRIse rupanya!!!!!aduy aku ingatkan apa la tadi kan...hahaha...lepas tu...naien bawa kek...n aku dan adik aku pAT make wish pastu potong terus kek (dah tiup lilin okXD)n malam tu memang malam sgt membahagiakan aku dan pAT....tQ wat kElas aku.....aku dan pAT amat hargai jasa korang....pAT siap nk nangis lagi..hihihi...majlis kami diteruskan dengan bersuap-suapan dan sesi bergambar(pic blum ada lagi nnt aku upload ok???)hihihi...

selamat hari lahir wat aDIk aku pAT!!!!
tQ wat PPISMP 2B...
aku akan ingat kenangan ini sampai bila-bila...


by,aZRie...Bicaraku Ikhlas Dari hati....