Saturday, March 19, 2011

Harapan Aku....Kejayaan Aku...

salam....

baru2 ni aku p picc ngan senior aku(jpp) dan best sgt sebab kami jadi urusetia bagi majlis konvokesyen ipg seluruh malaysia...bagi ambilan pertama pismp....nak taw hari 2 aku rasa semangat aku berkobar2 untuk belajar dengan bersungguh-sungguh dan aku menanamkan azam pada diri aku untuk berjaya dan menjadi cikgu yang berjaya.....
(aku sangat berharap azam aku akan jadi  kenyataan)
nak tgk detik indah aku dan kawan2 sewaktu di sana???
tgk bha doe!!!!XDhihi






(bha mgharap 5 thun akan tiba ngan capat...nda sabar uda ni)

(bersama pipi yg keras sebab senyum memanjangXD)


(tQ wat abg anuar kerana bagi kami sertai aktiviti ni)

Dan tQ wat semua kerna pengalaman ini xdapat aku lupakan....hihihi...
bersama-sama kita menuju ke menara gading....kita BOLEH!!!!!

by Azrie,ikhlas aku berbicara....