Thursday, June 30, 2011

Buang Masa Bersama Kawan aku!!!!

salam semua...hahaha..lamakan aku tak post kat blog yang amat aku cintai ni...hihi
bukan apa pertamanya..aku cibuk,kemudian aku cibuk lagi dan terakhir aku pun cibuk lagi..hahaha
ok tajuk post aku hari ini adalah....jeng..jeng..jeng..
seperti yang di atas..hahahaa
lokasi depan dewan amir hamzah.... :)

muka bengang sebab tunggu lec yang tak akan sampai-sampai...

sempat posing sementara memikirkan topik yg nak diumpatkan..hihii

aksi gila kita orang yang sedang bengang hahaha..

hah...yang jelir lidah tuh ketua kelas aku...Roland @roomate aku XD

kami berempat...rakan baik...asal dari Borneo!!!

ok guys tuh jak utk masa ni...dan hari ini adalah hari paling hepi buat aku..sebab aku dapat lepak sakan dengan rakan kelas...hihi

enjoy!!!! :)