Sunday, May 8, 2011

aKtiviti ku....

salam...

hohoho....selepas beberapa minggu mungkin bulan kot aku xpost kat blog ni..hihihi...almaklum lar busy...yup..akuu memang busy sangat..dengan tugasan n kerja kat kampus....tapi pertama sekali aku nak ucapkan SELAMAT HARI IBU kepada mami ku yang aku sangat sayang...hihihi..diayang lahirkan aku dan aku faham perasaan dia...sebab walaupun aku yang paling nakal tapi aku syg dia..hihihi..

ok kita sambung dengan aktiviti aku,mulanya aku sibuk ngan asaimen yang banyak sampai pening kepala aku sebab nda dapat tydo malam..bukan apa besalar kan kalau buat kerja last minit...hihihi..
seterusnya,aku cibuk ngan pengurusan pertandingan dan pertandingan itu sendiri,aku terpaksa urus pertandingan debat dan mengikuti pertandingan puisirama...kalau nk tengak aku beraksi hahaha p lar FB aku..ada pic ak kot...hahaha,tapi walaupun penat semua tuh adalah pengalaman bagi aku...

sekarang kerja aku cuma maen game dan un9 hahaha...ah aku lupa nak cakap,Damn!!!!laptop aku kena virus aritu...hahaha..jadi memang aku bengang semalam dan aku terpaksa format balik laptop aku dan ya sekarang laptop aku sangat ringan=.= walaupun aku sedih sebab window vista aku telah hilang...tapi xpa yang penting laptop aku selamat...:D

tu jak kot...ok lain hari aku post lae...

sekian....