Saturday, October 29, 2011

Sector 7


sector 7,movie korea yang memang best gila....

salam semua...
semalam aku baru jak tgk movie ni bersama rakan-rakan, dan 
movie ni telah membuatkan aku dan rakan-rakan menjerit(jujur ok =.=")
tapi serius movie ni memang best...
sector 7 ni berlatar tempatkan erm apa tuh???pelantar minyak...
di samping tuh aku juga tertarik dengan penampilan pelakon utamanya...


anda kenal???

hah!!!ni lah Ha Ji Won
aku mula minat pelakon ni sejak menonton drama secret garden..
yang mana dia memegang watak Gil Ra Im, yang bekerja sebagai pelakon lagak ngeri...

beliau sebagai Gil Ra Im...

yang ni pula aku just google search dan ta!!!da!!!kiutkan???

Ok dalam movie ni ada makhluk taw...
dan ni 1st time aku tgk makhluk yang memang damn!!!
pantas,boleh berenang,boleh memanjat,dan payah sangat nak mampus..
hahaha!!!!

hah!!! ni lar makhluknya...

benda ni lar yang buat aku dan kawan aku menjerit...
memang saspen gila movie ni...
so,korang kalau ada masa tgk lar movie ni...
tak rugi tgk :D

ok tuh jak untuk kali ni....
next time aku update lagi..hahahaa!!!