Saturday, October 29, 2011

Soalan??? Siapa Cintakan Kau??


salam semua....
post kali ni aku saja jak nak cakap-cakap sikit tentang cinta...
semalam aku baru jak dapat soalan ni dari seseorang...
dia kata "kenapa tak pernah postkan cerita tentang dia kat blog?"
so,untuk penjelasan aku. kali ni aku postkan cerita tentang cinta berasaskan soalan tersebut...

Cuba korang lihat gambar kat atas tuh...nampak??
ok,siapa cintakan kau???
yup,mungkin pertanyaan tuh timbul sebab ramai remaja sekarang suka ceritakan
kisah cinta dorang kat Fb ataupun blog dorang...
so what???lantak dorang lar...hahahaha
aku cintakan kau...bukan aku cintakan blog aku...ataupun Fb aku...
lagipun kalau post-post blog berkenaan cinta ni,rasanya bukan 
cara yang betul...lebih baik kau cakap benda tuh kat orang yang kau cinta kan???


yup..cinta tuh indahkan hinggakan semua benda yang kita buat...
kalau boleh mesti buat kita senyum...
macam gambar kat atas ni..buka buku pun nampak 
I LOVE U...
memang aku akui cinta sangat indah macam gambar kat bawah ni...


sangat indah...
kalau boleh siap termimpi-mimpi lagi hihihi...

tapi ingat, bukan aku tak suka post benda-benda gitu kat blog cuma 
ada cara lagi baik dan damn sweet dan menjadi kenangan manis kita...
contohnya...


buat macam gambar ni...
bayangkan kau kat khalayak ramai dan aku berada kat atas pentas selepas buat persembahan..
buat isyarat ini...
bukankah ini lebih sweet dari post kat blog dan fB??

so, sori jika ada yang tersinggung tapi inilah hakikatnya...
inilah bagi aku cinta..
cinta itu indah....
hargai cinta seadanya...
mungkin kamu nak buat isyarat cinta seperti yang diatas..
terpulang...asalkan kenangan cinta kamu itu indah....dan sweet
yang kamu boleh ingat sampai bila-bila

tuh jak untuk hari ini...
(badan dha menggigil ni..post kat blog waktu hujan2 macam ni =.=")

p/s bukan pakar tapi pandangan peribadi aku...yang terasa hati, sori ini cuma pandangan dan idea aku... : )