Friday, January 13, 2012

Aku dan Kekasihku....


salam semua.....
rasanya blog aku ni dha berkarat,so pada petang yang indah ini
di kala angin sepoi-sepoi bahasa menyentuh cermin tingkap aku ni,
datang lar idea untuk postkan entri baharu yang baru jak datang ideanya
melayang bersama angin tadi...hehe

owh ya sebelum terlupa dan mungkin terlewat sudah aku ni,
dengan ini secara rasminya aku bergelar graduan...
yeker???ya lorh,dah masuk Ijazah Sarjana Muda Pendidikan...


aku ada 4 tahun lagi untuk pakai topi ni..hehehe...
so???apa lagi tunggu??study jak lar kerja aku..hehehe

berbalik pada tajuk aku..iaitu aku dan kekasih aku..
pergh nervous aku ni nak cerita pasal kekasih aku ni..
ok kita bermula dengan fizikal dia ok??
kekasih aku ni besar dan berat tau,tapi aku tak pandang semua tuh...
kawan-kawan aku kekadang mengejek kekasih aku ni,
yala kan kekasih lama,'berat' pula tuh..
tapi aku sayang sama kekasih aku ni...aku tak kesah apa orang mau cakap,
yang penting aku sayang dia...
nak tengok ker gambar kekasih aku ni???
kalau nak tengok silakan lar....
tgk kat bawah ni...

-
-
-
-
-
-
-
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jeng..jeng...jeng
ni lar kekasih aku...hehehe Extensa 4630z

tebalkan....
tapi aku sayang dia,
komputer riba aku sejak berada di tingkatan 4 
bersusah payah belajar untuk mendapatkannya..hehehe

dan aku terlalu sayangkan dia sebab semua assignment,game,lagu
serta movie ada kat dalam ni....hehehe..

mesti korang fikir bukan-bukan kan??hehehe

tuh jak untuk hari ini...aku nak dating ngan kekasih aku dulu hehe :P
bye3x...



p/s : jangan salah faham k...hehehe :P