Saturday, January 21, 2012

Duit Siri Baharu....


Salam.....hye..hye..hye...
hari ini aku nak cakap pasal duit siri baharu yang dikeluarkan 
oleh Bank Negara Malaysia....
dalam bahasa yang betul adalah:
'Duit syiling siri baharu yang baru dikeluarkan oleh Bank Negara Malaysia'
hahahahaa........

Ceritanya begini:
tadi masa aku nak hantar si dia,aku pergi lar belanja dia makan kat 
sebuah restoran makanan laju (fast food)..hehehe
lepas tuh.bila aku bayar segala yang telah aku pesan,
terkejut aku bila tengok duit syiling yang di kembalikan berbeza 
dengan sebelum ni. Pergh!!!nasib baik aku teringat yang duit syiling tuh
baru jak ditukarkan...ahahaha..

haha...sempat ambik gambar lagi tau...

sememangnya....terbaharu...

Oh...ya sejak bergelar student yang telah mengikuti program ijazah ni
aku belum pernah post gambar terbaharu dengan muka baharu aku kan??
(muka baharu???bukan buat pembedahan plastik pun =.=")

jadinya inilah dia, gambar baharu dengan muka lahama..hihii
credit kepada si dia...Terima Kasih awak..

itu saja untuk kali ini...salam 1 Dunia.