Monday, September 24, 2012

#senyuman


Assalamualaikum….
Hehehe….akhirnya semua assignment aku telah diselesaikan dengan jayanya(tak yakin),  Cuma tinggal beberapa aktiviti sahaja lagi termasuklah UAK(Ujian Akhir Kursus) pada minggu depan dan Peperiksaan akhir semester….fuh memang kaw-kaw punya subjek sem ni…terutama bab Math(subjek paling di ‘sayangi’)
Bukan itu yang jadi topik untuk entry aku pada kali ini…..

Kalau tengok gambar, tak semua tahu disebalik setiap senyuman manusia itu menyembunyikan seribu cerita dan rahsia…itu FAKTA,  begitu juga dengan aku, hingga kini tak ada orang yang tahu bahawa di sebalik senyuman aku menyembunyikan kelaran-kelaran yang membuatkan hati aku hancur berkecai umpama cermin yang dibaling dengan batu(ber-jiwang nampaknya..hahaha)..ok, jujurnya Roommate aku jak yang tahu =.=”
But,
Life must go on….terima kasih kepada family, kawan-kawan, kerja yang banyak, aktiviti yang bertimbun. Aku dapat lupakan sedikit demi sedikit perkara lalu dan kini Alhamdulillah aku telah boleh berdiri dengan sendiri…kini hidup aku dijalankan seperti biasa, rutin harian seperti tidur, main game, buat assignment dan bermain bola dijalankan seperti biasa..(macam xda life jak kan??...hahaha )
Akhir kata(macam buat refleksi pulak =.=”) cintailah sungai kita…hahaha, ok serius balik..jangan anggap rakan kita yang paling rapat yang sentiasa tersenyum itu baik-baik sahaja. Sebenarnya, banyak perkara yang ingin dia ceritakan kepada anda, jadi pergi la sembang-sembang dengan mereka yang berkenaan(macam aku dengan roommate aku).

p/s : benda dah lama, untuk someone…awak adalah kini, esok dan selamanya..insyallah… I wont give up….

#bukan nak mengimbau cuma nak buat introduction untuk next entry hahaha XD