Monday, September 24, 2012

#BercakapTentangJodoh


Assalamualaikum…..

Orang kata, macam mana kita nak jauhi jodoh dan perkara yang sewaktu dengannya itu amat sukar(kalau dia nak datang,datang juga), sebab perkara tu semua Allah s.w.t yang tentukan…
Aku tidak tergolong dalam apa jenis atau golongan buaya pun ok.. tapi Alhamdulillah, banyak yang telah aku lalui dan Allah s.w.t  akan tentukan yang terbaik untuk hamba-Nya.. kehadiran dia memberikan keceriaan kepada hari aku, tanpa dia sukar untuk aku jalani hidup di Hutan konkrit yang penuh dengan cabaran ini, terima kasih kepada dia sebab bagi kekuatan kepada aku, saat aku sibuk dengan kerja-kerja yang belambak, dan buat kami untuk jarang bersemuka.

p/s : saya tahu saya tak datang dengan semua pakej yang diingini oleh setiap wanita untuk menjadi teman mereka, tapi saya ada hati yang cantik dan fresh dagingnya..hanya untuk awak…saya sibuk, jarang ada masa dengan awak. Saya harap awak faham... tq

#sedar diri ini sibuk ok..hahaha…tak sabar untuk menamatkan sem ini.. =.=”

#I Wont Give Up On Us….
 Even if the skies get rough
 I’m giving you all my love
 I’m still looking up

That’s all for today… tata..titi…tutu.. J