Sunday, September 30, 2012

#UAK=AkuGenius


Assalamualaikum…

Minggu depan UAK(Ujian Akhir Kursus) dan esok Kuiz Mab, tapi aku masih update entry fuh =.=” kerana, blog dirimu begitu berharga hahaha…. Okfine aku malam ni aku start study ok??hahaha UAK dan aku genius? Baiklah aku terangkan yer…..

Aku genius… dalam bab


Tidur…perkara paling penting dalam hidup insan bernama Azrie, fuh nikmat kot dapat tidur dan ditambah dengan bangun lewat(perkara yang diharapkan esok pagi). Kadang-kadang bila dalam kelas kalau, subjek tuh yang paling ‘disukai’ confirm aku rebah jatuh ke atas muka meja..hahaa…sorry its not my fault(rasa bersalah ok bila tertidur dalam kelas =.=)

dengan rakan....

Bergambar…haha muka tak fotogenik macam model dan sesetengah kawan aku, but bila aku bergambar, aku sedar aku ada personaliti yang berlainan…nak tahu kenapa???klik ini…..http://bicaraazrie.blogspot.com/2012/01/sudut-personaliti.html


Bloging…..yup, blog untuk lepaskan tension…hahaha tak banyak pun yang aku buat just blog walking dan customize blog aku ni hahaha….

Sebenarnya banyak lagi yang aku genius tapi biarlah rahsia..hahaha nanti-nanti aku taip..tapi aku tahu aku kena berusaha untuk berjaya, jadi nak tak nak aku kena study juga, cuma bukan pada masa ini. Aku akan pastikan aku berjaya untuk kuiz esok dan exam akan datang.
Itu jak untuk kali ini….


p/s : study itu penting….saya tahu itu…..